VAKANTIE!

Eindelijk besloten dat ik mijn vakantie ga vieren vanaf zondag 28 juli tot en met maandag 19 augustus. Ga ik dus even bijkomen en er voor zorgen dat ik na die periode klaar ben om met veel enthousiasme de trainingen weer op te pakken. Er zijn vast lopers die al weer terug zijn, of misschien nog niet op vakantie zijn en wel graag samen willen lopen. En die wil ik natuurlijk niet met lege handen en radeloos achter laten. Daarom hier een opzetje. Als je zo rond de zelfde tijd in Warnsborn bent, kun je met anderen, die vast ook komen, blijven lopen. En afspreken is altijd handig als je zeker wilt weten! Happy Mijn voorstel voor de trainingen: een simpele en vooral mooie verantwoorde oplossing: de Verheultrainingen. We hebben die al verschillende keren gedaan en op het bekende rondje van Bram Som/Arnoud Okken kun je ze prima uitvoeren.

Er zijn, zoals dat bij de Methode Verheul is, 3 verschillende interval trainingen. Jullie kunnen zelf overleggen voor welke jullie kiezen, kan me voorstellen dat je daarbij de temperatuur een belangrijke rol laat spelen. Dat je bijvoorbeeld de 15 x 200 meter bewaart voor als het erg warm is en de 6 x 1 km voor een koele dag! Dit zijn de trainingen.

Lees verder voor de verschillende trainingen!
Eindelijk besloten dat ik mijn vakantie ga vieren vanaf zondag 28 juli tot en met maandag 19 augustus. Ga ik dus even bijkomen en er voor zorgen dat ik na die periode klaar ben om met veel enthousiasme de trainingen weer op te pakken. Er zijn vast lopers die al weer terug zijn, of misschien nog niet op vakantie zijn en wel graag samen willen lopen. En die wil ik natuurlijk niet met lege handen en radeloos achter laten. Daarom hier een opzetje. Als je zo rond de zelfde tijd in Warnsborn bent, kun je met anderen, die vast ook komen, blijven lopen. En afspreken is altijd handig als je zeker wilt weten! Happy Mijn voorstel voor de trainingen: een simpele en vooral mooie verantwoorde oplossing: de Verheultrainingen. We hebben die al verschillende keren gedaan en op het bekende rondje van Bram Som/Arnoud Okken kun je ze prima uitvoeren.

Er zijn, zoals dat bij de Methode Verheul is, 3 verschillende interval trainingen. Jullie kunnen zelf overleggen voor welke jullie kiezen, kan me voorstellen dat je daarbij de temperatuur een belangrijke rol laat spelen. Dat je bijvoorbeeld de 15 x 200 meter bewaart voor als het erg warm is en de 6 x 1 km voor een koele dag! Dit zijn de trainingen.

15 x 200 meter, pauze is ook 200 meter. (50 wandelen, 100 dribbelen, 50 wandelen)

10 x 400 meter, pauze is ook 200 meter. (100 wandelen, 200 dribbelen, 100 wandelen)

6 x 1000 meter, pauze is 800 meter. (100 wandelen, 600 dribbelen, 100 wandelen)
(Alternatief is 3 x 2000, 835 meter pauze (dus 2 rondjes met vijver snel en 1 rondje Som als pauze)

(Rondje 1000 m. is hier uitgebreid met de lus rond de vijver die achter het rondje Bram Som ligt, dat is dus het 1000 meter rondje, de pauze is dus op het rondje van Som blijven en dus voor de vijver rechtsaf!). Succes en tot na 19 augustus! Zal jullie vast allemaal missen Sad !!!
blog comments powered by Disqus